Pause

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade denna blogg. Den har inte hamnat på prolistan på senaste, då jag haft otroligt mycket i skolan. Det har jag fortfarande men nu är jag sjuk så då kan jag passa på att skriva lite.
Hunden då....ja hon har haft ögoninfalammation igen, den olycksfåglen. Men nu är det bra igen, får se hur länge det håller i sig då :)
Wildas träning går sådär. Fokus sitter bra nu, med störning, och targeting sitter också hyfsat bra, och samma med sitt. Efter det har vi inte börjat träna in något mer för jag tyckte det blev lite för mycket för mig. Jag hann inte med och blev därför stressad. Så nu har vi tagit en liten pause och kör på det som vi nästan kan innan vi går vidare. Tycker verkligen att det är så roligt att Frida lägger ut träningsprogram och att vi har vår sida på Facebook, där vi kan följa varandra. Men nu måste jag lugna ner mig lite, för att inte tappa det roliga i träningen.



                                                         Men glad påsk på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jobba på i er takt, och gå vidare när ni känner att ni har koll. Bara för att jag lägger upp en i veckan så betyder det inte att man måste hinna ( det gör inte ens vi alla gånger ). Men ni har det iaf samlat.

2012-04-04 @ 14:00:22
URL: http://www.minvilda.se
Postat av: malin keno iver

Kloka ord, stressa inte, ta det i den takt ni hinner och tycker är kul! Hundarna ska ha nåt nytt att lära sig som pensionär oxå! Glad påsk!

2012-04-04 @ 14:31:03
Postat av: Pernilla, Doris & Vilja

Ja, de snabbaste är att skynda långsamt.... Så ta allt i eran tid:D helt rätt tänkt av dig!

2012-04-04 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0