Ny start

Nu har jag fixat en ny blogg. Och detta har jag gjort för att jag och Jonas har fått en ny start i våra liv. Vi har nämligen blivit föräldrar...till den sötaste lilla tollarvalpen någonsin. Wilda. Wilda är en hundvalp på nu snart 9 veckor, och är av rasen Nova Scotia Duck Tolling Retriever. Vi har haft henne nu i 4 dagar men det känns som mycket längre. Kanske för att vi väntat på henne i evigheter. Hon kommer från Uppsala, och kenneln Min Vilda med Frida Forsberg. Hon har verkligen fått en bra start på livet där, och vi har verkligen fått bra erfarenhet av vårat första valpköp och uppfödare. Så nu kan alla ni som är nyfiken på hur livet ser ut för vår lilla familj och följa utvecklingen till denna lilla tjej bara gå in här och läsa. Ska försöka vara duktig att vara inne och uppdatera. Några bilder än så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0