1 vecka

Nästan 1 vecka utan vår lilla tjej. Jag åker på semester på lördag, och jag och Jonas jobbar den här veckan så jag hade inget annat val än att åka med Wilda till mamma och pappa i söndags. De ska vara hundvakt nu i 2 veckor. Pappa har sett fram emot det länge och var överlycklig när jag lämnade henne. Han är väldigt duktig med att höra av sig och skickar mms på henne varje dag. Det är ju nu man ska passa på att göra saker som blir mer komplicerat när hon är med. Men ändå så vaknar jag på morgonen och tänker att jag måste ut med henne. Saknar henne men jag vet ju att hon har det bra och jag ska bara njuta nu på min utlandsresa!

Min syster som också är med Wilda ringde igår och frågade om jag visste att min hund var tokig..Ja, det vet jag, men täntke du på något speciellt?, svarade jag. Då hade hon tydligen ett av sina ryck då hon tokspringer runt överallt ute som en galning. Haha, det är så kul att kolla på henne då. Som att hon har hur mycket överskottsenergi som måste ut.

Sen har jag lite panik också. Känner att jag måste träna och öva med Wilda tills vi ska på Specialen. Men nu tappar vi en massa tid. Men vi får helt enkelt ta det som det kommer. Både hon, husse och matte får lite semester från träningen nu, så får vi börja på igen efter den.

Ha en skön semester alla! För det ska vi ha :)


Kommentarer
Postat av: Carin

Visst är det för roligt när de får dessa retrierryck, och springer runt, runt...

2011-07-08 @ 17:16:42
Postat av: malin keno iver

Ha det så skönt på semestern! Det kan vara bra med lite träningsuppehåll så allt får sjunka in. Kanske kan hon det ännu bättre när ni kommer hem???

2011-07-08 @ 17:23:59
URL: http://www.tollartoken.se
Postat av: silje

haha, ja man får sig ett gott skratt iaf!

2011-07-08 @ 17:24:20
Postat av: Malin

Vilken fin valp du har :)

2011-07-20 @ 21:54:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0