3 månader

Idag fyllar valparna och Wilda 3 månader. Och tiden har gått så fort. Känns som vi har haft henne mycket längre än vad vi faktiskt har. Och hon växer så fort! På ståbilden som jag har här nere så ser bakbenen längre ut än frambenen. Och ansiktet växer mer och mer ur valpansiktet. Hon börjar fatta mer och lyssnar bra. Men jag tar så himla många kort nu för att ha sen när hon är större igen. Men det bästa med den här rasen är att de är ju såå fina när de är vuxna hundar också.
Hon får väldigt mycket uppmärksamhet när vi är ute och går. Och jag vet inte om jag skrivit det innan men när hon ser någon så sätter hon sig och sitter bara och spanar. Så söt.

Idag kom min mamma på besök och Wilda blev väldigt glad! Hon kände definitivt igen henne. Då blev mamsen glad:) Hon var ju ändå där i en och en halv vecka när hon var liten. Eller mindre..hehe..

Här kommer iaf lite 3 måndadersbilder!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, hon är så vacker! Ja tusan, jag tycker hon ser ut att ha blivit större bara sedan vi såg henne i helgen =) kram på er!

2011-05-11 @ 18:10:57
Postat av: lisa

åååh så söt hon är! :D Väldigt vacker ^^ och superfina bilder! Gillar den på er två :) Zorro satte sig också ner när han var liten så fort han såg något, jättegulligt! Man ska nog passa på att träna på det dock. Smart idé att ta massa kort nu när hon e liten, de går så fort så man glömmer lätt att dom varit små :)

2011-05-11 @ 20:33:16
URL: http://lisaozorro.blogg.se/
Postat av: Frida

Så stor hon blivit, ganska lik kula i ansiktet tycker jag. Ser ut som att ena örat håller på att lätta så håll koll så att det inte flippar. Att vara bakhög under uppväxten är normalt, brukar växa bort. Är hon så mörk om nosen eller är hon bara lite skitig?

2011-05-11 @ 21:13:52
URL: http://Minvilda.se
Postat av: silje

Frida: nej hon är smutsig så hon har ljusare nos.

Johanna: Ja hon växer fort så det kan vara mycket möjligt:)

Lisa: ja, hon växer ju så snabbt så jag måste vara snabb med kameran oxå :)

2011-05-11 @ 22:33:25
Postat av: Jennie

Vilken liten sötnos du har:) Har träffat hennes bror Cash som bor här i Övik. Det är också en riktig liten goding:) Lycka till med henne!

2011-05-12 @ 06:08:40
URL: http://www.tollarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0