Helg

Nu är det helg och jag måste säga att veckan har gått bra. Jag har ensamhetstränat Wilda varje dag och de två senaste dagarna har hon inte gnällt eller skällt när jag gått. Jag vet inte om det är för att jag har fuskat lite. Jag har gett henne en liten tuggpinne lite innan jag ska gå, så hon har fullt upp med den och ser inte att jag går. det gör så ont i hjärtat att lämna henne när hon är så ledsen.

Promenaderna går bättre och bättre. Kopplet bryr hon sig inte så mycket om längre och hon följer mig bra. Kommer någon och går, cyklar förbi, sätter hon sig och tittar på dom. Hon lyssnar när jag kallar på henne och tycker inte det är svårt att göra ifrån sig i koppel längre.

Hennes nya favorit sysselsättning är att välta henne lekkorg och dra ut alla leksaker på golvet, sedan lägga sig i korgen. Haha så söt. Men tanken med att jag köpte en så hög korg var att hon till en början inte skulle få tag i leksakerna själv. Men ikke...

En sista sak att tillägga är att det blir allt mer damsugning nu, för det är en liten tjej som har börjat håra väldigt mycket....

Här kommer lite bilder på hennes favoritsysselsättning.








Kommentarer
Postat av: Angie

Hon är så himla fin! Jag hoppas jag får träffa tjejen i sommar. =) Saknar dig hjärtat <3

2011-05-08 @ 01:22:03
URL: http://renhuvud.blogg.se/
Postat av: silje

klart du får träffa henne i sommar! saknar dig med! <3

2011-05-08 @ 18:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0