Smink

Ja jag tycker också att det är lite väl tidigt att börja med smink men det har i alla fall Wilda gjort nu.

Hundar är precis som barn. När man inte ser dom och när det är tyst alldeles för länge, då vet man att det är nåt lurt på gång. Igår satt jag upptagen med något annat och så var hon plötsligt borta lite väl länge. Då hittade vi henne på toaletten med mitt läppstift över hela nosen och tassarna. Tydligen smakade det gott...vet inte om det var så bra, men hon var ju väldigt snygg. Var tvungen att ta en liten bild på denna snygging..


Kommentarer
Postat av: Linda

Wilda din toker jag saknar dig och matte! Snart kommer jag och hälsar på!

2011-05-27 @ 23:33:25
Postat av: Anonym

vi saknar dig oxå Linda!

2011-05-28 @ 09:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0