Tandfen

Kommer tandfen till hundar också? Därför jag undrar är för att Wilda har tappat sina 2 första tänder. Och en annan sitter riktigt löst. Det är de små i fronten som lossnar. Just nu ligger hon och tuggar på ett tuggben så det dröjer väl inte länge innan hon ser ut som ett tandlöst barn. Men frågar du mig tycker jag att det är skönt.

Wilda har i alla fall blivit väldigt lättsam att ha och göra med. Hon säger hela tiden till när hon vill gå ut och jag kan väl säga att hon är helt rumsren nu. Hon gnäller inte när vi lämnar henne och hon äter all sin mat. Hon går bra i band, för det mesta. Nu låter det som jag rosar henne, men faktist går det mesta riktigt bra nu. Vi har tränat mycket stadga och det kan hon helt nu, så det är dags att börja träna avlämning. Skulle vara kul att se videon sen syskonen hade sin lilla valpträff. Skulle helst ha velat vara där men, synd att milen inte får det att funka.

Vi har också anmält oss och Wilda på en valpkurs som börjar den 8 Juni. Ska bli så spännande och förhoppningsvis mycket lärorikt.

Dagens bild blir tillägnad de tandlösa..

                

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, guu vilken söt bild!

2011-05-26 @ 08:42:09
Postat av: Zalla

Hahaha! Tandlös.. Det är spännande när man hittar små vita tänder överallt.. Hihi.. Tror vi sparade någon från Sigge =D

2011-06-07 @ 15:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0