Nytt

Igår var vi och shoppade lite till Wilda. Jag får aldrig nog av att köpa saker till henne. så ni får gärna tipsa om saker som ni köpt och tycker är bra! Wilda älskar nya leksaker och blir helt besatt av dem. Igår fick hon en ny, som nu är hennes favorit. Den lekte hon med tills hon stupade. Det såg ganska kul ut när hon låg på golvet med leksaken precis bredvid.
Vi köpte även en reflexväst till henne. Efter att jag kört bil och såg några som var ute och gick med hund, och man inte alls såg någon av dom, bestämde vi oss. Det är en billig livsförsäkring. Hennes hurtta-sele har reflex, även hennes koppel men det är så lite. Passade på att ta lite kort på henne i sin nya väst :)
Vi vägde också henne och hon har ju inte gått upp så mycket i vikt, men jag vet inte om det är för att hon är liten generellt. Eller om det har att göra med hennes matvägran under löpet.






Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra investering med reflextäcke!



Jag kan tipsa om att roliga aktiveringsleksaker om du vill ha nåt att köpa! Synd att du inte kommer på utställningen i Sthlm för där har du mycket att shoppa bland!

2011-11-09 @ 16:13:04
URL: http://minvilda.se
Postat av: Frida

Jättebra investering med reflextäcke!



Jag kan tipsa om att roliga aktiveringsleksaker om du vill ha nåt att köpa! Synd att du inte kommer på utställningen i Sthlm för där har du mycket att shoppa bland!

2011-11-09 @ 16:13:34
URL: http://minvilda.se
Postat av: Kristina, Pelle & Hobbe

Hej! Sånt reflextäcke har min Pelle med! Kolla min hemsida! :)

2011-11-21 @ 21:58:54
URL: http://www.ourpaws.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0