Blodigt alvar..

Igår började vår lilla tjej sitt första löp. Jag ska ärligt säga att jag blev lite förvånad. Hade inte den stora kollen på när första löpet kom. Så man kan säga att det blev lite som en överraskning. Och eftersom hon var först av syskonen också så fick jag som ingen förvarning heller. Jag har märkt av att hon har varit lite rastlös på sista tiden, och det kan dom tydligen vara runt löpet.

Men det går bra. Hon är duktig på att rengöra sig men gillar inte att städa efter sig på golvet, så det jobbet blir mitt eller Jonas. Förutom rastlösheten så har vi inte märkt någon större skillnad.


Kommentarer
Postat av: malin keno iver

Å vad kul det är att läsa om allt ni gör!! Och nu håller hon på att bli stora tjejen!

2011-10-07 @ 19:46:11
URL: http://www.tollartoken.se
Postat av: silje

ja men det är ju det som känns konstigt, hon är ju vår lilla tjej :)

2011-10-12 @ 18:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0