Fortsättning

Löpningsperioden fortsätter och  nu börjar jag verkligen märka av att hon inte riktigt är sig själv. Hon är lite orolig och rastlös. När vi var hemma hos min föräldrar i helgen med en massa andra hundar var det extra påtagligt. Hon skulle hela tiden visa upp sig och ha uppmärksamhet från de andra hundarna. Hon är nu också öven på Jonas. När han ligger på golvet och leker med henne börjar hon likdant, putta på honom och ska ha uppmärksamhet, och även juckar på honom. Det känns väldigt märkligt det hela, och nu börjar jag längta tills det är över faktiskt.

Sen har vi också anmält oss på en utställning i mitten på november. Den är här på frösön så det passade perfekt! Då är det ju också första gången hon tävlar offeciellt, så det ska bli så kul. Nu tränar vi alltså mycket "sträck" så vi får en snygg hållning till tävlingen. Spännande :)














Kommentarer
Postat av: Frida, Poppel & Kula

Hade ni anmält till båda dagarna på utställningen? Det ska bli jättekul att höra kritiken, hur det än går :)



Vilka fina vinterbilder ni tagit, kan ni inte skicka någon så kan jag få lägga upp på min hemsida? :)

2011-10-24 @ 19:21:49
URL: http://www.minvilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0