1 år!

I lördags blev vår lilla tjej 1 år.
Tiden har gått så fort, samtidigt som jag knappt minns tiden innan henne. Det här året har varit ett spännande, lärorikt och mycket givande år. På många sätt har vårat liv blivit annorlunda, och vi är nu tre istället för två. Jag är så glad att vi fick en av Min Vilda-valparna och jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan våran busiga, energifyllda glädjespridare som alltid är nyfiken och villig att jobba med vad än matte eller husse har för sig.

Just nu har vi  haft ett litet uppehåll i träninge, dels för att vi stått mellan två kursen och dels för att Wilda till viss del varit lite invalid. Men nu är vi snart tillbaka på banan igen och jag har fått träningstips från Frida som jag ska sätta igång med snart. Ska bli en spännande vår, men nya utmaningar!




Kommentarer
Postat av: malin keno iver

Å, ser minsann lite farsan i henne! Sååå söt!

2012-02-16 @ 21:44:52
URL: http://www.tollartoken.se
Postat av: Natalie och Kenai

Den där fröken gör sig så himla bra på bild!

2012-02-25 @ 15:36:30
URL: http://kenaii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0