Nya tag

Nu har jag och Wilda börjat ta nya tag med träningen. Jag har mindre i skolan och vi har fått tillbaka det roliga i träningen. Vi får försöka jobba ikapp lite med grundfärdigheterna som Frida lägger ut. Vi håller också på att kolla efter spårkurser, som husse också ska vara med på. Jag tror hon skulle tycka det var väldigt roligt eftersom jag märker att hon gillar att jobba med nosen.
Jag tycker annars att Wilda har lugnat ner sig lite. Visst är hon det lilla busfröt hon alltid varit och älskar att leka och busa, men jag upplever att hon ändå har lugnat ner sitt stimm och stoj lite. Vet inte vad det beror på men hon har mer fokus på mig när vi tränar eller är ute och går.
I morgon ska vi hämta Wildas första leverans på färskfoder. Det blev Fodax, efter att vi hört oss lite för med både vänner och uppfödare. Hoppas att hon kommer gilla det, och att hon inte får något mer problem med magen.
Jag tog lite bilder med mobilen när en av Wildas bästa kompisar var på besök. De har så roligt tillsammans då tiken är 2 år och älskar att busa och springa med Wilda.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hon ser ut att växt på sig lite!

2012-05-08 @ 22:51:28
URL: http://www.minvilda.se
Postat av: Silje

Ja hon har växt, och kommer förmodligen växa mer nu när vi byter foder.

2012-05-08 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0