Höst i Mittådalen

Som någon annan sa...plötsligt händer det, att jag bloggar och uppdaterar lite om vad som händer med Wilda. i höst är Wilda med mig i Mittådalen eftersom jag gör min praktik i Funäsdalen hela hösten. Vi har blivit medlem i brukshundsklubben här och tränar där måndagar (rallylydnad) och onsdagar eller helg (agility & rally). Det är så kul :) Förra veckan tränade vi Agility för första gången och jag var lite skeptisk om Wilda skulle våga sig på hindren efter att vi rev hinder när vi tränade rallylydnad i Uppsala. Och för att hon kan vara lite skvättig och fjamsig i vanliga fall. Men detta var inga problem alls, hon körde fler hinder, två olika tunnlar och däcket så jag är så nöjd! Det var som att hon blev så pepp och ivrig att hon glömde att det kanske skulle vara läskigt. Så det kommer vi definitivt träna igen :)
 
 
 
Uppdaterar med lite höstbilder på min lilla tjej
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0